Soovin luua konto Apotheka Beautys. Mida ma pean tegema?
Konto loomine ja kliendiks registreerumine on võimalik ainult turvaliselt sisse logides. Selleks kasuta ühte turvalistest viisidest: ID-kaart, mobiil-ID, smart-ID või pangalink.
Toetame enim levinud brauserite (Chrome, Firefox ja Safari) viimase aasta jooksul välja antud versioone. Ebaõnnestunud sisselogimise (ID-kaart, mobiil-ID, smart-ID) korral soovitame ka kontrollida, kas Teie ID-kaardi sertifikaadid on uuendatud.
Miks on hea olla Apotheka Beauty püsiklient?
Apotheka Beauty püsikliendile kehtib üle Eesti Apotheka kliendikaart!
Kliendikaardi hüved:
Kui kiiresti jõuab kaup minuni (kliendini)?
Tööpäevadel enne 11:00 tasutud tellimused jõuavad reeglina pakiautomaati sama tööpäeva jooksul.
Tööpäevadel peale 11:00 tasutud tellimused jõuavad reeglina pakiautomaati järgmise tööpäeva jooksul.
Tööpäevadel tasutud tellimused, mis toimetatakse koju, postkontorisse või Pet City kauplustesse, jõuavad kohale 2 ja hiljemalt 3 tööpäeva jooksul.
Tööpäevadel kell 8:00-16:30 tasutud tellimused, mis toimetatakse teile koju kiirkulleriga, jõuavad Tallinnas kohale sama päeva jooksul.
Nädalavahetusel tasutud tellimused toimetatakse teie poolt tellimuse vormistamisel valitud kättetoimetamise asukohta hiljemalt teisipäevaks.
NB! Apotheka Beauty ei vastuta postiteenuse osutaja tekitatud viivituste eest kauba toimetamisel ostjani.
Millised on Abotheka Beauty tellimuste tarneviisid?
Kättetoimetamine Pet City kauplustesse: TASUTA
Eesti Posti postkontor: 2,5 €
Omniva pakiautomaat: 2,45 €
Smartpost pakiautomaat: 2,5 €
DPD pakiautomaat: 2,5 €
Venipak pakiautomaat: 2,5 €
DPD kuller:4 €
Smartkuller: 4 €
Tartu järgmise päeva kuller: 6 €
Smartkuller: 2,5 €
Tallinna järgmise päeva kuller: 6€
Tasuta transport pakiautomaati alates 45 €! NB! Tasuta tarne ei rakendu kullerteenusele.
Tellimuse maksmisel ei toiminud Apotheka Beauty lehe pangalink ning maksin tellimuse eest käsitsi läbi panga. Kas pean uue tellimuse vormistama?
Pangalingi mittetoimimise korral peate tegutsema nii: Uuesti maksmisele suundumiseks peate olema sisse loginud ning minema oma profiilile ning leidma üles: Minu tellimused, kus näete kõiki oma varasemaid tellimusi. Tellimuste real on valik: Telli uuesti, millele klikkides saate uuesti tellimust vormistada. Kui siiski esineb probleeme maksmisega, siis palume mitte teha makset käsitsi läbi panga vaid pöörduda Apotheka Beauty teeninduse poole. Käsitsi vormistatud maksed ei kinnita tellimusi ning need ei lähe töösse.
Kas ma saan kaupa tagastada?
Peale kauba kättesaamist on tellijal 14 päeva aega kaubaga tutvuda ning soovi korral tagastada. Tagastamisele ei kuulu kaup, mis on kasutatud, rikutud või avatud pakendiga.
Kliendil on õigus kaubaga tutvuda viisil, nagu see on lubatud tavapäraselt poes. Klient vastutab kaubaga tutvumisel kauba väärtuse vähenemise eest, kui ta on kaupa kasutanud eeltoodust muul viisil.
Tagastatav Kaup peab sisaldama kõiki kauba pakendis sisaldunud esemeid. Kui Kaup on ostetud kampaania korras tuleb tagastada ka kampaania korras saadud lisatooted.
Soovi korral on tellijal võimalus kaup tagastada eelnimetatud tähtaja jooksul (lepingust taganemine), saates Apotheka Beauty aadressile info@apothekabeauty vastavasisulise teate koos tellimuse numbriga ja oma arvelduskonto numbriga ning tagastades kauba oma kulul aadressile “Apteegi Beauty OÜ” Vae 16, Laagri, Saue vald, 76401, Harjumaa.
Lepingust taganemiseks võib kasutada taganemisavalduse tüüpvormi või esitada taganemisavalduse vabas vormis. Apotheka Beautyl on õigus telefoninõustamise käigus tehtud tellimus tühistada (lepingust taganeda) Apotheka Beauty poolt tellijale saadetud arve maksetähtpäevaks tasumata jätmisel.
Kauba tagastamisel pakiautomaati või postiteenuse osutajale palun saatke tagastamise kohta eelnevalt teade Apotheka Beauty e-poele aadressile info@apothekabeauty.ee koos tellimuse ja oma arvelduskonto numbriga ning tagastage Kaup eelkirjeldatud viisil.
Kuidas kaupa Apotheka Beautyle tagastada?
Pet City kauplus: tagastus Pet City kaupluste kaudu on tasuta.
Smartpost Itella pakiautomaat: tagastus on tasuta, 14 päeva jooksul>
- Kui pakk saabus sinisesse pakiautomaati, saab paki tasuta tagastada sama uksekoodiga, mis iganes sinisest pakiautomaadist üle Eesti.
Sinisesse automaati saabunud pakki saab tagastada ka valgest pakiautomaadist vormistades tagastuse my.smartpost.ee iseteeninduskeskkonnas saadetise numbri (triipkoodi) alusel.
- Kui pakk saabus valgesse pakiautomaati või pakipunkti, siis saab tagastuse vormistada vaid my.smartpost.ee iseteeninduskeskkonna saadetise numbri (triipkoodi) alusel, valida saab tagastamise nii valgest kui sinisest pakiautomaadist.
Omniva pakiautomaat:
- Paki saad tagastada kõikidest Omniva pakiautomaatidest,
- Vali ekraani „Tagastan paki“,
- Sisesta ekraanile SMS-i või e-kirjaga saadud tagastuskood või skaneeri algne pakikood, kui saatja on enda kulul tagastust lubanud (Paki numbri saad sisestada ka käsitsi) ning jälgi ekraanil kuvatud juhiseid,
- Aseta pakk koos vana kleebisega avanenud kappi ja sulge uks, tagastuse aadresskaardi lisab pakile kuller, kui tuleb pakke korjama.
- Kui Sa ei saa pakiteatega tagastuskoodi, aga kauba müüja on lubanud tasuta tagastamist, saad pakiautomaadi paki tagastada algse pakikoodiga kõikidest Omniva pakiautomaatidest ja postkontoritest.
- Tagastatavale pakile jäta külge ka sellel olnud aadresskaart. Vali pakiautomaadi ekraanil „ Tagastan paki“, skaneeri triipkood või sisesta esialgne pakikood ning aseta pakk kappi, tagastuse aadresskaardi lisab pakile kuller, kui tuleb pakke korjama.
Omniva postkontor: tagastus läbi postkontori toimub kliendi kulul. Tagastus tuleks saata aadressile: “Apotheka Beauty e-pood” Vae 16, Laagri, Saue vald, 76401, Harjumaa“ Selgitus „Toote tagastamine“
Küsimuste korral palun võta ühendust e-maili aadressi: info@apothekabeauty.ee või telefoni teel: 614 6000 (valik nr 2)