Üldtingimused

1. Tingimuste ulatus ja kehtivus


1.1 Tingimused reguleerivad ostukeskkonna Apothekabeauty.ee (edaspidi Apotheka Beauty) omanik Apteegi Beauty OÜ (edaspidi Müüja, Apothekabeauty.ee või Apotheka Beauty) ja Apothekabeauty.ee vahendusel tooteid ostvate isikute (edaspidi Ostja) vahel tekkivaid õigussuhteid.

1.2 Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Apothekabeauty.ee vahendusel toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

1.3 Apotheka Beauty on õigustatud e-poe arengust tulenevalt ning e-poe parema ja turvalisema kasutamise huvides käesolevaid tingimusi ja hinnakirja muutma ning täiendama. Tingimuste ning hinnakirja muudatustest ja täiendustest teatatakse interneti lehekülje www.apothekabeauty.ee kaudu. Tingimuste ja hinnakirja muudatused ning täiendused jõustuvad vastava muudatuse või täienduse avaldamisest interneti leheküljel www.apothekabeauty.ee. Kui Te edastasite oma tellimuse enne tingimuste muudatuste jõustumist, kohaldatakse Teie ja Apotheka Beauty vahel tekkinud õigussuhtele Teie poolt tellimuse edastamise ajal kehtinud tingimusi, v.a kui seaduses või käesolevates tingimustes on ette nähtud teisiti.


2. Hinnad


2.1. Apothekabeauty.ee hinnad kehtivad arve tähtajalise tasumise puhul vastavalt punktis 4 sätestatule.

2.2. Kõik hinnad sisaldavad käibemaksu 22% .

2.3 Käibemaksu määra muutumisel, korrigeeritakse toodete hindu ning kättetoimetamise tasu suurust käibemaksumäära muutuse võrra.

2.4. Toodete hind ei sisalda tasu toote kättetoimetamise eest. Kättetoimetamise tasu sõltub Teie valitud kättetoimetamise viisist ning kehtivatest kampaaniatest. Kättetoimetamise hinnad ja viisid on toodud “Vali kättetoimetamise viis” loetelus, mida kuvatake enne “Vormista tellimus” nupule vajutamist.


3. Ostukorv ja tellimuse vormistamine


3.1. Ostukorvis olevate toodete arvu võite muuta. Samuti võite muuta toote tellitavat kogust. Tellimuse vormistamise jätkamiseks klikkige lingile „Vormista tellimus”. Teid suunatakse tellimuse koondvaate ning kättetoimetamise viisi valiku leheküljele.

3.2. Valige sobiv kättetoimetamise viis, tutvuge Iluteegi tingimustega ning nõustumise korral kinnitage tingimustega nõustumine. Vajutage nupule „Vormista tellimus” ning teid suunatakse tellimuse kinnituse ja makseviisi valiku leheküljele.

3.3. Olge kohaletoimetamise ning Ostja andmete sisestamise lehekülgedel olevate lahtrite täitmisel tähelepanelik, sest selle informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Teie poolt ostetud toodete kiire ja häireteta kohaletoimetamine.

3.4. Toodete müügileping loetakse sõlmituks (Lepingu jõustumine) arvates tellimuskinnituse järgi tasumisele kuuluva summa laekumisest Apteegi Beauty OÜ poolt kasutatava maksete vahendusteenuse pakkuja, Maksekeskus AS või Montonio Finance UAB (registrikood 30520512), arvelduskontole ning nupule “Tagasi kaupmehe juurde” vajutamist, mille järel kuvatakse Teile tellimuse kinnitus.Juhul, kui Ostja kasutab makseviisina „ESTO järelmaksu“ loetakse Müüja ja Ostja veheline müügileping sõlmituks, kui Ostja ja ESTO AS on sõlminud järelmakselepingu ning vastav info on jõudnud Müüjani.

3.5. E-poes esitatud tellimuste töötlemine toimub tööpäevadel (E-R kl 9.00-17.00, va. riigipühad). Kui tellimuse esitamise aeg on hilisem kui reedel kell 15, toimub tellimuse vormistamine järgneval esmaspäeval. 


4. Toodete eest tasumine ja järelmaks


4.1. Makse sooritamiseks valige tellimuse vormistamise leheküljel endale meelepärane makseviis.

4.2. Toodete eest saate tasuda:

  • Internetipanga kaudu. (Swedbank AS, AS SEB Pank, LHV Pank AS, Luminor Pank , Pocopay AS ja pangalinkide kaudu).
  • ESTO 3-osaline „SLICE“ makseviis, kui tellimus vastab vähemalt ESTO järelmaksutingimustes nimetatud miinimumsummale. Tutvu makselahenduse ja tingimustega apothekabeauty.ee veebilehel . Pane tähele, et vastava makseviisi valimisel sõlmid lepingu järelmaksu pakkuva finantsteenuse osutajaga - ESTO AS (reg. kood 14180709).

4.3. Teie tellimus tühistatakse juhul, kui Te ei ole tellimuse kinnituses ettenähtud aja jooksul ostusummat tasunud ega sõlminud ESTO järelmaksulepingut

4.4. Tellimus vormistatakse ja tarnitakse 100%-se ettemakse puhul tasumisel või ESTO järelmaksu valimisel, Ostja ja ESTO AS vahel järelmaksu lepingu sõlmimiselpuhul.

4.5. Maksete vahendajaks on on makseteenuse pakkuja, kelleks võib olla Maksekeskus AS (maksekeskus.ee)AS (registrikood 122684759) või Montonio Finance UAB (registrikood 30520512), kellele Müüja edastab kliendi maksetega seonduvaid andmeid. ESTO 3 – osalise „SLICE“ makseviisi valimisel, edastab Müüja Ostja andmed järelmaksu pakkuvale ettevõtjale, ESTO AS.


5. Toodete kohaletoimetamine ja üleandmine


5.1. Peale Lepingu jõustumist vastavalt Tingimuste punktile 3.4. toimetatakse tooted Teile kohale, kas Teie poolt tellimuse vormistamisel teatatud kontakttelefoni teel eelnevalt kokku lepitud ajal (kulleriga kättetoimetamisel) või saates Teie telefonile teate toodete saabumise kohta Teie soovitud pakiautomaati.

5.2. Tooted koos eestikeelse tooteinfoga ja muude toodete juurde kuuluvate dokumentidega toimetab kättetoimetamisteenuse osutaja kohale toote kirjelduses määratud tähtaja jooksul. Laosolevate kaupade tarne on Eesti piires üldjuhul kuni 3 tööpäeva.

5.3. Juhul, kui Teie poolt tellitud toodet ei ole laos ja see tuleb spetsiaalselt tarnijalt tellida ning on ilmne, et toote kohaletoimetamine toote kirjelduses määratud tarnetähtaja jooksul ei ole võimalik, ning muudel juhtudel, kui toodete tähtaegne kohaletoimetamine ei ole võimalik asjaoludel, mille eest Apotheka Beauty ei vastuta, teatame sellest Teile Teie poolt tellimuse vormistamisel teatatud kontakttelefoni või elektronposti teel 2 tööpäeva jooksul arvates Lepingu jõustumisest vastavalt Tingimuste punktile 3.4. ning ühtlasi anname teada Teie poolt tellitud toote kohaletoimetamise tähtaja. Juhul, kui Te kaotate toote kohaletoimetamise pikema tähtaja tõttu huvi toote ostmise vastu, on Teil õigus oma tellimus tühistada (vt täpsemalt punktidest 6.1. ja 6.3.) ning Teie poolt tasutud summa (koos transpordi maksumusega) tagastatakse Teile.

5.4. Kui Teie poolt tellitud tooted on kättetoimetamisteenuse osutajale üle antud, võtab kättetoimetaja Teiega eelnevalt ühendust, et täpsustada toodete kohaletoomise aeg (kullerteenuse korral).

5.5. Kullerfirma toimetab tooted Teie poolt tellimuse vormistamisel märgitud aadressile. Sihtkoha hilisem muutmine ei ole võimalik.

5.6. Palun jälgige tellimuse vormistamisel esitatavate kontaktandmete õigsust vältimaks viivitusi ja arusaamatusi toodete kohaletoimetamisel. Apotheka Beauty ja kättetoimetamise teenuse osutaja ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Teie poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest.

5.7. Kuller annab tooted Teile üle koos saatelehega. Enne saatelehe allkirjastamist soovitame Teil toodete pakend üle vaadata ja selle väliste vigastuste korral märkida kulleri saatelehele sellekohane märkus. Palume Teil vigastatud pakendiga tootest teatada elektronposti aadressile info@apothekabeauty.ee edastades võimaluse korral ka foto saadetisest. Kättetoimetamiseteenuse pakkuja poolt vigastatud pakendiga toode asendatakse, kui avaldate selleks soovi.

5.8. Palume Teil vigastatud pakendiga tootest teatada elektronposti aadressile info@apothekabeauty.ee edastades võimaluse korral ka foto saadetisest. 


6. Tellimuse tühistamine ja toote tagastamine (lepingust taganemine)

6.1. Kõikidele Apothekabeauty.ee e-poest ostetud toodetele kehtib tagastusõigus 14 päeva. Ostjal on VÕS § 56 lg 1 alusel õigus, kas toode tagastada või välja vahetada muu samas hinnas toote vastu põhjust avaldamata 14 päeva jooksul alates kauba üleandmisest. Selleks peab ostja tegema Müüjale vastavasisulise avalduse (avalduses märkida ostja nimi, ostukuupäev, arvelduskonto number ning tellimuse nr.) e-posti teel info@apothekabeauty.ee ning tagastama seejärel Apothekabeauty.ee tellitud kauba hiljemalt 14 päeva jooksul taganemisavalduse esitamisest arvates kasaadressile: “Apotheka Beauty OÜ”, Vae 16, Laagri, Saue vald, 76401, Harjumaa või sellele aadressile lähimasse pakiautomaati või mujale Poolte vahel kokkulepitud kohta. Lepingust taganemiseks võite kasutada ka taganemisavalduse tüüpvormi.

6.2. Müügilepingust taganemise korral punktis 6.1 sätestatud juhul tagastab Müüja kõik Ostjalt saadud tasud, samale arvelduskontole, millelt tasuti kauba eest, mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel taganemisavalduse kättesaamisest ning tingimusel, et tarbija on Müüjale tagastanud lepingu esemeks olnud tooted või esitanud tõendi, et ta on selle tagasi saatnud. Müüja tagastab Ostjale kauba kättetoimetamise tasu summas, mis vastab Müüja poolt pakutavale kõige odavamale kättetoimetamise viisile. Müüja ei tagasta Ostjale kauba kättetoimetamise kulu, mis ületab Müüja poolt pakutava kõige odavama kättetoimetamise viisi maksumust. Näiteks kui Ostja on soovinud tavapärase pakiautomaati saatmise asemel kauba kohaletoimetamist kiirkorras või kulleriga vms, peab Ostja ise kandma kallima ja odavaima kohaletoimetamise viisi vahelise kulude erinevuse. Juhul kui Müüja on saatnud Ostjale ekslikult ebaõige kauba või kaup on kättesaamisel kahjustunud ning Ostja soovib kauba tagstada, tagastab Müüja Ostjale kättetoimetamise tasu sõltumata Ostja poolt valitud kättetoimetamise viisi maksumusest.

6.3. Tagastatav toode ei tohi olla kasutatud või kahjustatud ning peab olema originaalpakendis. Taganemisõiguse kasutamiseks ja tagastamise korral hüvitise saamiseks tuleb väline tootepakend avada ettevaatlikult seda kahjustamata või minimaalsete kahjustustega juhul kui toote pakend on suletud viisil, mille korral selle mõningane kahjustamine on vältimatu. Tagastamisele kuuluva toote, sh selle pakendi halvenemise korral vastutab Ostja toote kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest, kui ta on toodet kasutanud muul viisil, kui on vaja selle olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Et veenduda toote olemuses, omadustes ja toimimises, peab Ostja käsitsema ja kasutama toodet nii nagu tal lubataks tavapäraselt seda teha poes, st kui tegemist ei ole tester-tootega, siis nt kreemi vm toote avamine selle kasutamise ja proovimise eesmärgil ei ole lubatud ning toote sobivust tuleb hinnata pakendil toodud kasutusjuhendi abil. Toote kahjustamise korral on Müüjal õigus vähendada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele. Tagastatav toode peab olema komplektne (sisaldama kõiki tootepakendis sisaldunud esemeid – infovoldikud, lahtised osad jne). Kui toode on ostetud kampaania korras, kus kaubale on lisatud veel mõni toode, tuleb Teil tagastada kogu komplekt (ehk siis kõik tooted, sh tasuta tooted).

6.4. Tagastamisele ei kuulu tooted, mis ei ole kõlblikud tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel, kui toode on Ostja poolt pärast kohaletoimetamist avatud (nt steriilses pakendis plaaster, turvalukuga tooted vmt).

6.5. Teil tuleb kanda lepingu esemena üleantud kauba tagastamisega seotud otsesed kulud (postikulu), kui ei saavutata Müüjaga teistsugust kokkulepet.

7. Pretensiooni esitamise õigus ja nõuetele mittevastavate toodete tagastamine


7.1. Apotheka Beauty vastutab toodete nõuetele vastavuse ja puuduste eest vastavalt võlaõigusseadusele. Pretensioonide esitamise aeg on tarbijast ostjal (eraisikul) 2 aastat ja juriidilistel isikutel 2 kuud arvates toodete üleandmise hetkest. Tarbijalemüügi puhul eeldatakse, et 1 aasta jooksul asja Ostjale üleandmise päevast ilmnenud lepingutingimustele mittevastavus oli olemas asja üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole vastuolus asja või puuduse olemusega.

7.2. Ostja peab teatama asja lepingutingimustele mittevastavusest müüjale 2 (kahe) kuu jooksul pärast seda, kui ta asja lepingutingimustele mittevastavusest teada sai või pidi teada saama.

7.3. Apotheka Beauty ei vastuta:1) Ostja süül toote halvenemise/kahjustumise eest.2) Puuduste eest, mis on tekkinud toote mittenõuetekohase kasutamise tagajärjel.3) Toote tavapärase füüsilise kulumise eest tavalise kasutamise korral.

7.4. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduse korral on Teil õigus nõuda toote parandamist või asendamist nõuetele vastava ja puudusteta toote vastu, tagastades nõuetele mittevastava toote Müüjale.

7.5. Tarbijast ostja poolt pretensiooni esitamise korral kannab esimese 12 kuu jooksul asja üleandmisest ostjale asja parandamisega või asja asendamisega seotud kulud, eelkõige ekspertiisi, veo-, posti-, töö-, reisi- ja materjalikulud alati Müüja. Järgneva 1 aasta jooksul kannab vastavad kulud Müüja üksnes juhul, kui pretensioon oli õigustatud.

7.6. Nõuetele mittevastava toote tagastamise korral kontrollib Müüja pretensiooni õigustatust ja teatab Ostjale oma vastuse 14 päeva jooksul pretensiooni saamisest arvates. Pretensiooni õigustatuse korral parandab või asendab Müüja puudusega toote; juhul kui toodet ei ole võimalik parandada või asendada (nt toode puudub laos) või toote asendamine või parandamine põhjustab müüjale ebamõistlikke kulutusi, on Müüjal õigus hüvitada Ostjale toote eest tasutud summa, mis kantakse Teie poolt näidatud pangakontole üldjuhul 2 tööpäeva jooksul arvates pretsensiooni rahuldamise kohta Müüja poolt otsuse tegemisest.Sõltuvalt makseviisist võib laekumine Ostja pangakontole aega võtta kuni 5 tööpäeva. Kauba saatekulu ei kuulu tagastamisele, kui pretensiooni esemeks oleva Kaubaga koos osteti ka teisi tooteid, mida Ostja ei soovi tagastada. Kui pretensiooni esemeks oleva toote või toodetega koos Ostja teisi tooteid ei ostnud, tagastab Müüja Ostjale Kauba odavaima tarneviisi saatekulu koos Kauba eest makstud summa tagastamisega.

7.7. Lisaks pretensioonide esitamise õigusele on Teil õigus kasutada võlaõigusseaduses nimetatud teisi õiguskaitsevahendeid; olulise mittevastavuse korral lepingust taganeda ja nõuda toote hinna tagastamist.


8. Vastutus ja vääramatu jõud


8.1. Apotheka Beauty vastutab Ostja ees ja Ostja vastutab Apothekabeauty.ee ees teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud otsese varalise kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

8.2. Apothekabeauty.ee ei vastuta Ostjale tekitatud kahjude eest või toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või toote kohaletoomise viibimine on tingitud asjaolust, mida Apotheka Beauty ei saanud mõjutada ning mille saabumist Apotheka Beauty ei näinud ette ega võinud ette näha (vääramatu jõud).


9. Muud tingimused


9.1. Apothekabeauty.ee kasutajakonto loomise järel ning ostude sooritamise käigus teatavaks saanud Ostja isikuandmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot. Tellimuse (müügilepingu) täitmiseks on Müüjal õigus töödelda Ostja poolt Apothekabeauty.ee e-poodi sisestatud isikuandmeid ulatuses, mis on vajalik tellimuse täitmiseks, tellimuse täitmisega seotud isikutele (nt. kättetoimetamisteenuse osutajad jms) ning juhul, kui Klient kasutab maksmiseks pangalinki või järelmaksu siis ka vastavat teenust pakkuvatele isikutele , vastavalt punktile 4.5, makseteenuse pakkujale, Maksekeskus AS- le (registrikood 12268475).

9.2. Käesolevates tingimustes eraldi lahendamata küsimustes lähtutakse Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktidest.

9.3. Teie ja Müüja vahel toodete tellimise ja ostmisega tekkivad vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Juhul kui läbirääkimised ei anna soovitud tulemusi või kui Te ei ole nõus Müüja pakutud lahendusega ja leiate, et Teie õigusi on rikutud, on Teil õigus esitada kaebus tarbijakaebuste komisjonile Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelvalve ameti kaudu või kohtule. Komisjoni pöördumine on tarbijale tasuta ning tarbija võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijakaebuste komisjoni andmed on toodud Tarbijakaitseameti kodulehel: : https://komisjon.ee/et

Tarbijakaebuste Komisjon on Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelvalve Ameti juures asuv kohtuväline tarbija ja kaupleja vahelisi vaidlusi lahendav organ, mis asub aadressil Endla 10A, , 10122 Tallinn , telefon 6201 707; Tarbijakaebuste Komisjoni menetlusreeglitega on võimalik tutvuda Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelvalve Ameti veebilehel aadressil: https://komisjon.ee/et

9.5. Lisaks punktis 9.3. toodule on füüsilisest isikust kliendil õigus esitada kaugmüügiga seotud kaebus läbi Euroopa Liidu elektroonilise keskkonna nimetusega ODR-platvorm (Online Dispute Resolution ehk) aadressil  https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.complaints.screeningphase . Eelkõige on internetipõhine vaidluste lahendamise platvorm ehk ODR-platvorm mõeldud piiriüleste vaidluste lahendamiseks, võimaldades tarbijal lihtsamalt leida konkreetne vaidluse lahendamiseks sobiv kohtuväline üksus kaupleja asukohariigis. Eestis pakub vajadusel abi ja nõustamisteenust platvormi vahendusel piiriüleste kaebuste lahendamisel Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelvalve Ameti osakond EL tarbija nõustamiskeskus.

9.6. Apotheka Beauty poolt Ostja isikuandmete töötlemise tingimused on toodud apothekabeauty.ee veebilehel siin . Ostu tegemisel müügitingimustega nõustumisega kinnitab ostja ühtlasi, et on tutvunud Apotheka Beauty andmete töötlemise põhimõtetega.


10. Vastutuse välistused ja autoriõigused

10.1 Tootepildid on illustratiivse tähendusega.

10.2 Apotheka Beauty jätab endale õiguse korrigeerida toodete hindu. Sellisel juhul jätab Apotheka Beauty  endale õiguse loobuda müügist ning tagastada ostjale raha tema arvelduskontole 10 tööpäeva jooksul raha laekumisest arvates.

10.3 Apotheka Beauty jätab endale õiguse loobuda müügist kui e-poes kuvatud toote infos esineb mõni järgnevatest vigadest: on juhtunud inimlik eksitus hinna sisestamisel või tehniline viga süsteemis (näiteks kui 50€ maksva toote hind on ekslikult sisestatud 0.5€). Sellise vea esinemisel eeldame, et ostja pidi aru saama, et tegemist on veaga ja toode ei kuulu sellise hinnaga müümisele.

10.4 Toote infot kontrollitakse ja täiustatakse regulaarselt. Andmed võivad olla peale teie viimast külastust uuenenud. Seoses tootjate andmekaartide puudulikkusega võib Apotheka Beauty e-poe toote infos esineda ebatäpsusi. Antud juhul Apothekabeauty.ee ei võta vastutust toote andmete õigsuses.

10.5 Kõik Apothekabeauty.ee e-poes toodud toodete kirjeldused, fotod ning muud andmed on autoriõigusega kaitstud ning nende kopeerimine või muul moel kasutamine ilma Apteegi Beauty OÜ kirjaliku nõusolekuta on keelatud.