Aeglase ilu suunanäitaja D’DIFFERENCE

Aeglase ilu suunanäitaja D’DIFFERENCE

Kohtusime ühel augustikuisel pärastlõunal D’DIFFERENCE’i brändijuhi Carmen Kiburiga, et rääkida D’DIFFERENCE’I brändi sünnist, tootevalikust ja eripärast.

Palun räägi, kuidas sündis D’DIFFERENCE? On haruldane, et ilubränd tuleb Eestist – meil pole ju kogemusi, traditsioone?

D’DIFFERENCE’i tootja on AS Chemi-Pharm, mida juhib Ruth Oltjer, kes on ametilt arst. Dr.Oltjeril tekkis haiglas töötades ja päeva jooksul 80-100 korda pindu ja nahka desinfitseerides astma ja aastal 1997 pani ta aluse oma ettevõttele, mille tegevus oli esialgu naha-ja hingamisteede sõbralike desinfektsioonivahendite distributsioon. Sõna levis kiiresti, äri kasvas ja juba aastal 2000 pandi alus tootmisettevõttele Nõmmel.

Ühel hetkel hakkasid haiglad küsima ka kreeme, sest pikalt haiglas olevad inimesed vajavad päris palju nahahooldust - nii pesemist kui ka kreemitamist. Vastasel juhul naha kaitsekiht nõrgeneb. Esialgu hakkab nahk punetama ja kestendama ning hiljem võivad tulla juba lamatised või muud probleemid. Esimesena hakatigi tootma kreeme ja hooldusvahendeid kehale.  

Mis teeb D’DIFFERENCE’i eriliseks?

Mulle tundub, et kui naine teeb ettevõtte, siis on selle taga suurem missioon. Ruthil oli samamoodi – arstina oli tal tahe inimesi aidata ja teisest küljest soov kasutada maailma parimaid kreeme. Ta hakkas juba 15 aastat tagasi välja töötama looduskosmeetikat, mille kandev idee on, et tooted peavad korda tegema naha loomuliku kaitsekihi, põhinema võimalikult suures ulatuses looduslikul toorainel olema tõhusad, ohutud, andma tulemusi ja paitama meeli. Kõige aluseks on kvaliteetne tooraine, mis on looduslik ning kannab endas naha jaoks väärtuslikke omadusi. Teiseks oluliseks komponendiks on õige tehnoloogia valik, mis võimaldab koostisosadel säilitada nende algsed omadused ehedaimal viisil. Praegu räägivad sellest kõik – aeglane ilu ja aeglane iluhooldus on muutunud järjest populaarsemaks. 

Kust tuli brändi nimi D’DIFFERENCE?

Meie esimesed kreemid pärinevad 2012. aasta lõpust, mil brändi nimi oli veel Domina Elegans, mis tähendab naiselikku elegantsi. 2015. aastast alates on brändi nimi D’DIFFERENCE. Esimene D on austusavaldus eelmisele brändile ja samas viitab brändi nimi meie mõttemaailmale - meil on kolme sorti tooteid: 4D, 5D ja 6D tooted. 

Mida need erinevad D-d tähendavad?

D-d on lubadused, mida meie kreemid täidavad:

4D – niisutab, toidab, taastab naha kaitsekihi ja muudab selle tugevamaks.

5D – lisandub vananemisvastane toime.

6D – lisandub jume ühtlustamine.

Kuidas toimub tootmine?

Tuleme igal aastal välja paari kolme uue tootega. Meil on laborid, keemikud, biokeemikud - testime palju ja oleme ka retseptid ise välja töötanud. Valime välja toorained, millel on COSMOS ja/või ECOCERT sertifikaadid olemas ja efektiivsustestid hästi läbitud. Jälgime, mida kreemi sisse paneme. Kõik ained kõigiga ei sobi. Osad ei lahustu, osad hakkavad kihistuma välja. Kogu protsess on suur ja põnev “mängumaa” ning ükski meie kreem ei tule enne välja kui ta on läbinud tarbija testi. Erinevate toodete jaoks on meil erinevad testgrupid. Grupi suurus on 20-30 inimest, kes kasutavad arenduses olevaid tooteid ja annavad oma tagasisidet. Näiteks võin tuua, et ühte kreemi tegime neli aastat, sest testgrupi poolt tuli häid näpunäiteid, mida võiks muuta.

Milliseid probleeme võiks tänapäeva kosmeetika lahendada? 

Võimalikult erinevaid, et ei peaks kasutama liiga palju tooteid ja neid teineteise peale „laduma“. Meil oli ambitsioonikas eesmärk teha toode, mis on punetavale nahale, aga ka vananevale nahale. Nägime, et rahustavad tooted on rahustavad ja vananemisvastased lahendavad elastsuse kaoga seotud probleeme, aga kahte erinevat muret leevendavaid toodet pole. Suureks teemaks meie laiuskraadil on rosaatsea ja kuperoosa. Järjest rohkem esineb täiskasvanute aknet ja täiskasvanud on kimpus vistrikega. See võib olla nii hormonaalsetel põhjustel, tekkinud halvast puhastusest või ainevahetusest. Meie eesmärk oli, et kreemides oleksid komponendid, mis aitavad kõigi selliste probleemidega võidelda.

Lõime anti-redness toote, mis on lõhnavaba, kuperoosa ja rosaatsia ilminguid leevendav. Kuperoosa ja rosaatsia on kaks väga erinevat naha probleemi, millele ei ole väga head lahendust. Mõlemad avalduvad punetusena, rosaatsea võib kolmandas või neljandas staadiumist anda ka paistetust 

Tahtsime leida komponendi, mis ei võtaks ära mitte ainult pindmist punetust, vaid tegeleks põletikuga ka naha siseselt. Leidsime aktiivse peptiidi, millega saavutasime väga head tulemused. Tuli kokku väga hea Anti-Redness öökreem, mis on meie tootevaikus üks silmapaistvamaid tooteid ja teeb rohkem kui nimi ütleb See on toode, mis päriselt teeb naha tugevamaks. Kui nahk on ise tugev, siis ei pea kreemi nii palju panema. Tasakaalus nahk saab ise kenasti hakkama ning nahahoolduse suur eesmärk ongi see tasakaal tagasi tuua.  

Missuguse toote kallal hetkel töötate?

Praegu töötame sellise toote kallal nagu näosprei. Meile meeldib võtta suuri ampse - et toode pihustuks nagu udu, lõhnaks hästi, samas oleks väga hooldav ja kinnitaks ka meiki. Näospreid meeldivad inimestele ja neid on palju. Oleme neid palju läbi testinud. On huvitav teha tootearendust, sest saab proovida ja hinnata, mida konkurendid teevad. Teisest küljest oleme isepäised, otsime eristuvaid lahendusi ja ajame taga täiuslikkust.

Mis on kõige uudsemad komponendid teie toodetes?

Hästi suur samm on olnud VEGAN toodete maailma astumine. See sai teoks seetõttu, et on leitud võimalus kuidas suhkruroost fermenteerimise teel siidiproteiine saab. Siidiproteiinid muudavad naha hästi siledaks ja seda inimesed kreemidelt ootavad. Lisaks laseb see nahal hingata ja sellel on ka saastevastane kaitse. Meile on oluline, et tooted oleks efektiivsed. Lisaks kolmes suuruses hüaluroonhappemolekulile ja hüaluroonhappe polümeerile lisame toodetesse ka taimset tüviraku ekstrakti ning kasutame nii happeid kui ka vitamiine. Põhiline on, et naha kaitsekiht muutuks tugevamaks, kuid lisaks tahame ka seda, et kortsud läheks siledamaks, nahk muutuks pringimaks, jume ühtlasemaks.

Mille järgi tuleks endale tooted valida?

Kreemi peaks ostma vastavalt vajadusele, mitte vanusele. Iga naine näeb peeglisse vaadates, millega ta rahul ei ole. Kes ei ole rahul sellega, et ta nahk läigib, kes pole rahul sellega, et nahk on lõtvunud, kellele ei meeldi kortsud. Noortel tüdrukutel, kellel hakkab hormonaalne möll pihta, on kõige tähtsam alustada korrektsest puhastusest. Kui sa juba puhastad, siis ükskõik kui leebe see puhastusgeel ka pole, see ikkagi kuivatab kergelt. Kui kasutada tugevaid pesugeele, mis kuivatavad veelgi rohkem, võib juhtuda, et pinna pealt on nahk kuiv, ent alt tuleb rasu juurde ja nii tekivad nahaalused punnid. Seega peab kindlasti kasutama ka niiskussisaldust tasakaalustavat kreemi.

Noortel tüdrukutel, kellel hakkab hormonaalne möll pihta, on kõige tähtsam alustada korrektsest puhastusest. Kui sa juba puhastad, siis ükskõik kui leebe see puhastusgeel ka pole, see ikkagi kuivatab kergelt. Kui kasutada tugevaid pesugeele, mis kuivatavad veelgi rohkem, võib juhtuda, et pinna pealt on nahk kuiv, ent alt tuleb rasu juurde ja nii tekivad nahaalused punnid. Seega peab kindlasti kasutama ka kreemi. Hormonaalne möll võib tulla igas vanuses, see on väga individuaalne. 

Mis on D’DIFFERENCE’i must-have toode, mis igal naisel peaks olemas olema?

Neid on kindlasti rohkem kui üks!

Aga ükskõige unilaasemaid tooteid on 6D Luminous Glow Face Essence, mille taolist teistel brändidel ei ole. Ükskõik, mis kreem sul parasjagu pooleli on, essentsi saab kõige kiiremini oma näorutiini lisada. See pole ei näovesi ega ka seerum, vaid paikneb nende kahe vahel. See võtab ära viimase mustuse, koorib, niisutab ja ka rahustab. Tootes on kõrge niatsiinamiidi (B-grupi vitamiin) sisaldus. Ühtlasi on see rahustav, niisutav, samas aitab ka vistrike vastu ja on keskkonna mõjude eest kaitsev.

Me oleme kuulsad ka oma näomaskide poolest, mida saab osta väikestes pakkides, kust jagub katsetamist kaheks korraks. Nii saab soodsamalt järgi proovida, kas toode meeldib. Mask on geeli kujul, aga naha peale kantuna hakkab see vahutama. See on ideaalne toode hetkel, mil ei saa endale lubada väsinud olla. Ühe maski mõju kestab 2-3 päeva, sest toode hoiab naha hapnikutaset üleval